کربنات کلسیم, کربنات کلسیم خوراک طیور, کربنات کلسیم مرغداری, کربنات کلسیم خوراکی,
کربنات کلسیم در تغذیه طیور
2023-12-28
پودر سنگ, پودر سنگ سفید, پودر سنگ آهک, پودر سنگ جوشقان,
پودر سنگ سفید
2024-01-04

سود مایع ارومیه

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
سود مایع, سود مایع ارومیه, فروش سود مایع ارومیه, قیمت سود مایع ارومیه,

Urmia caustic soda

سود مایع ارومیه

مجتمع تولید سود مایع ارومیه ، بزرگترین کارخانه کلر آلکالی در منطقه شمال غرب کشور می باشد. با توجه به نیاز فزاینده کشور به کاستیک سودا مایع برای استفاده در بسیاری از صنایع تولیدی و خدماتی ، چندین کارخانه سود مایع در کشور وجود دارد. برخی از این کارخانجات مربوط به بخش خصوصی بوده و بقیه به صورت دولتی اداره می شوند.

اهمیت کارخانه سود مایع ارومیه

کارخانه سود مایع ارومیه از دو منظر اهمیت دارد. اولا اینکه امروزه در حدود ۸۵ درصد از کل سود مایع مصرفی در کشور در مجتمع سود مایع پتروشیمی اروند تولید می شود. با توجه به اینکه این مجمتع در جنوب ایران واقع شده است ، هزینه حمل آن به سایر نقاط کشور بسیار زیاد خواهد شد. همچنین محصول سود مایع پتروشیمی اروند در بورس کالا و از طریق خرید حواله های بورسی عرضه می گردد که در نتیجه خرید آن برای بسیاری از صاحبان صنایع دشوار است. در نتیجه وجود تولیدکنندگان سود مایع غیر دولتی با ظرفیت تولید بالا و کیفیت مرغوب در کشور احساس می شود.

ثانیا صادرات سود مایع سوز آور یکی از عوامل درامد زا برای کشور است. همان گونه که پیشتر گفته شد ، مجتمع تولیدی سود مایع اروند به عنوان بزرگترین تولید کننده کاستیک سودا در ایران ، در جنوب کشور وارد شده و صادرات آن به کشور های غرب و شمال غرب کشور همچون ترکمنستان ، آذربایجان ، ترکیه و اقلیم کردستان عراق بسیار هزینه بر است. در نتیجه وجود یک تولید کننده سود سوزآور در شمال غرب کشور می تواند زمینه مناسبی برای صادرات آن باشد.

سود مایع, سود مایع ارومیه, فروش سود مایع ارومیه, قیمت سود مایع ارومیه,

مجتمع تولید سود مایع ارومیه در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده و علاوه بر تولید کاستیک سودا ، برخی مواد شیمیایی دیگر هم جز محصولات آن است. مجتمع سود مایع ارومیه بزرگترین واحد کلر آلکالی در بخش شمال غربی کشور می باشد که بر اساس روش ممبران عمل کرده و در استان آذربایجان غربی ، شهر ارومیه واقع شده است.

به اطلاع فعالان صنایع تولیدی کاغذ ، صابون و مواد شوینده ، تصفیه آب و فاضلاب و صنعت نفت و گاز و پتروشیمی می رساند ، به منظور اخذ اطلاعات بیشتر و یا خرید سود مایع ارومیه و یا سود مایع از بورس کالا ، با بخش بازرگانی به شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *