کربنات کلسیم, کربنات کلسیم خوراکی, کربنات کلسیم دارویی,
کربنات کلسیم خوراکی و دارویی
2024-02-15
پودر سنگ, فروش پودر سنگ, فروش پودر سنگ قم, فروش پودر سنگ جوشقان, فروش پودر سنگ ساوه, فروش پودر سنگ کیسه,
فروش پودر سنگ
2024-02-22

سود مایع صادراتی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...
سود مایع صادراتی, صادرات کاستیک سودا, سود سوز آور صادرات,

caustic soda

سود مایع صادراتی | صادرات کاستیک سودا | سود سوز آور برای صادرات | فروش سود صادراتی

صادرات سود مایع از ایران به مقصد کشور های همسایه و یا کشور های آفریقایی صورت می گیرد. سود مایع صادراتی ایران جنبه ارز آوری مناسبی برای کشور داشته و سود آوری خوبی نیز برای صادر کنندگان و بازرگانان دارد. تعداد محدودی پتروشیمی در ایران از قیبل پتروشیمی اروند (پتروشیمی بندر امام) و یا سود مایع پتروشیمی ارومیه اقدام به تولید کاستیک سودا در کشور می نمایند که هم وظیفه تامین نیاز داخلی را داشته و هم محصول آن ها برای ارسال به خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد. البته خرید سود مایع از پتروشیمی نیازمند مجوز بوده و به صورت حواله خریداری می شود.

فروش سود مایع صادراتی نیاز به مجوزات لازم برای صادرات دارد زیرا اولویت فروش کاستیک سودا تولیدی در کارخانجات ، برای تامین نیاز داخلی است و درصد مشخصی به خارج از کشور صادر می گردد.

سود مایع صادراتی, صادرات کاستیک سودا, سود سوز آور صادرات,

مراحل صادرات کاستیک سودا

سود مایع صادراتی به منظور ارسال به دیگر کشور ها نیاز به گذراندن سه مرحله دارد :

  • مرحله اول ، قرار گیری در صف خرید و بارگیری است. با توجه به این که تولید سود مایع در کشور محدود بوده و کمتر از نیاز داخلی است ، بنابراین برای تحویل گرفتن سود مایع صادراتی ، بسته به شرایط عرضه و تقاضا ، مدت زمان مشخصی برای تولید و بارگیری زمان نیاز است.
  • مرحله دوم انجام امور و تشریفات گمرکی است. صادرات سود مایع نیز مانند صادرات سایر اقلام از کشور نیازمند انجام امور گمرکی است تا امکان خروج از مرزها را داشته باشد. با توجه به اینکه انجام امور گمرکی نیازمند دارا بودن مجوزات لازم جهت صادرات کالا است ، بنابراین این عمل توسط تولید کننده سود مایع انجام می شود.
  • مرحله سوم ، حمل و نقل کالا تا مقصد است. سود مایع صادراتی به صورت فله ای و در تانکر های ۲۵ هزار کیلوگرمی عرضه و حمل می شود. این تانکر ها دارای ویژگی های خاصی هستند که مخصوص حمل مواد شیمیایی است. حمل کاستیک سودا صادراتی ، بسته به درخواست خریدار می تواند تا مرز خروجی کشور و یا مکان مشخصی در کشور مقصد انجام شود.

 

به اطلاع صادرکنندگان سود مایع و بازرگانان گرامی که قصد صادرات کاستیک سودا را دارند می رساند ، در صورت تمایل به خرید سود سوزآور و صادرات آن به کشور های همسایه از قبیل ترکمنستان ، آذربایجان ، ترکیه و … با ما در نیکان تولید تماس حاصل نمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *