بنتونیت سدیم, بنتونیت سدیمی, بنتونیت سدیم دار, بنتونیت سدیم سدیک, Sodium Bentonite,
بنتونیت سدیم دار
2023-11-30
کربنات کلسیم 100, کربنات کلسیم 200, کربنات کلسیم 400, کربنات کلسیم 800, کربنات کلسیم 1000, کربنات کلسیم 1500, کربنات کلسیم 2500,
کربنات کلسیم مش ۲۰۰ | کربنات کلسیم مش ۸۰۰ | کربنات کلسیم مش ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰
2023-12-07

سولفات آلومینیوم صادراتی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
سولفات آلومینیوم صادراتی, صادرات سولفات آلومینیوم, فروش سولفات آلومینیوم, صادرات سولفات آلومینیوم به عراق,

سولفات آلومینیوم صادراتی

سولفات آلومینیوم صادراتی به کشور های همسایه ایران و بخصوص صادرات سولفات آلومینیوم به عراق به منظور مصرف در صنایع مختلف و مخصوصا برای تصفیه آب آشامیدنی است. کشور عراق به دلیل رهایی از جنگ و مشکلات داخلی و تخریب زیر ساخت های صنعتی ، برای تصفیه آب شرب شهروندان خود نیازمند استفاده از سولفات آلومینیوم و دیگر مواد شیمیایی برای تصفیه آب ، همچون آهک هیدراته و پلی آلومینیوم کلراید است.

چرا سولفات آلومینیوم ؟

سولفات آلومینیم (که برخی با نام زاج سفید می شناسند) یک ماده منعقد کننده بسیار کار آمد است. با استفاده از سولفات آلومینیوم می توان کدورت و آلودگی های فیزیکی موجود در آب مصرفی بخصوص آبی که از چاه ها و رودخانه ها تامین می شود را تا ۹۹ درصد تصفیه نمود. از طرف دیگر سولفات آلومینیوم نسبت به دیگر مواد شیمیایی مصرفی در تصفیه خانه های آب دارای قیمت ارزان تری بوده و نیز مجوزات سخت گیرانه ای برای ورود آن به کشور عراق و دیگر همسایگان ایران وجود ندارد.

چه نوعی از سولفات آلومینیوم مناسب است؟

سولفات آلومینیم مصرفی برای تصفیه آب و فاضلاب باید دارای مشخصاتی باشد. با توجه به این که زاج سفید با خلوص متفاوت از ۱۴ درصد تا سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد تولید شده و شکل ظاهری آن نیز در انواع گوناگونی است ، بنابراین ذکر برخی نکات ضروری به نظر می رسد.

اولا برای اینکه عملکرد هر ماده شیمیایی در آب به حداکثر برسد ، باید آن ماده دارای بیشترین سطح تماس باشد. با توجه به این که سولفات آلومینیوم در انواع کلوخه ، گردویی و پودری تولید می شود ، پس نوع پودری آن دارای بیشترین سطح تماس و در نتیجه بالاترین عمکلرد برای حذف کدورات و آلودگی های موجود در آب خواهد بود.

ثانیا بسیاری از تولیدکنندگان سولفات آلومینیوم در ایران محصولی با خلوص پایین در حدود ۱۳ تا ۱۵ درصد تولید می کنند. این در حالی است که بهترین نوع آن برای تصفیه آب ، سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد با حداکثر ۱ درصد تلورانس می باشد. همچنین ماده ای به نام زاج سفید وجود دارد که برخی از مردم به اشتباه فکر می کنند سولفات آلومینیوم است در حالی که این ماده سولفات پتاسیم آلومینیوم بوده و استفاده از آن برای تصفیه آب ، نامناسب عملکرد ضعیفی دارد.

فروش سولفات آلومینیوم صادراتی

به اطلاع صادر کنندگان و بازرگانان گرامی که در زمینه صادرات مواد شیمیایی به عراق فعال هستند می رساند ، کارخانه نیکان تولید به عنوان تولیدکننده سولفات آلومینیوم دارای سابقه طولانی در زمینه تولید سولفات آلومینیوم و مواد شیمیایی مصرفی در صنعت تصفیه آب است. ما با تولید سالیانه صد ها تن سولفات آلومینیم و صادرات آن به کشور عراق و کشور های همسایه ایران ، همکاری نزدیکی با سرمایه گذاران و صادرکنندگان محترم داریم.

سولفات آلومینیوم نیکان تولید دارای خلوص ۱۷ درصد بوده و در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی (در صورت نیاز در کیسه جامبوبگ) بسته بندی می شود. همچنین به دلیل کیفیت بسیار مطلوب و ممتاز این محصول ، به راحتی تست های مرزی و بررسی های لازم را پشت سر می گذارد. برای اخذ اطلاعات بیشتر و یا خرید سولفات آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *