پودر سنگ آهک, پودر سنگ کربنات کلسیم,
پودر سنگ آهک
2023-06-22
بنتونیت در کشاورزی, بنتونیت کشاورزی,
کاربرد بنتونیت در کشاورزی چیست
2023-06-29

کارخانه آهک قم

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 4,00 از 5)
Loading...
کارخانه آهک قم, آهک قم, آهک هیدراته قم, فروش آهک قم, سنگ آهک قم, معدن آهک قم

Qom Lime

نام کارخانه : کارخانه آهک قم | کارخانه آهک نیکان تولید

ظرفیت تولید : ۳۰۰ تن در روز

تاسیس : دهه ۷۰

محل تاسیس : استان قم

محصولات : سنگ آهکپودر سنگ آهک – آهک زنده کلوخه (آهک پخته) – آهک زنده میکرونیزه – آهک هیدراته (آهک شکفته)

 معرفی کارخانه آهک قم

با توجه به اهمیت فراوان آهک برای انسان در طی هزاران سال و بخصوص کاربرد گسترده و ضروری آن در امور ساختمان سازی ، وجود کارخانجات تولید آهک در تمام کشور های جهان امری لازم است. در کشور ما نیز چندین کارخانه تولید آهک وجود دارد ولی متاسفانه به دلیل عدم بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا در تولید انواع آهک و یا به کارگیری ماشین آلات قدیمی و مستهلک ، معمولا آهک با کیفیتی را تولید نکرده و یا امکان تولید آهک هیدراته که بسیار ضروری و پر مصرف است را ندارند.

در این میان اما کارخانه آهک قم با توجه به سابقه طولانی و درخشانی که در زمینه تولید انواع آهک خام و فراوری شده دارد و نیز به روز نگهداری ماشین آلات تولید ، علاوه بر اینکه آهک مرغوب و با کیفیت بالایی را در اختیار مصرف کنندگان در استان های مختلف کشور قرار می دهد ، همچنین امکان تولید پودر سنگ آهک با دانه بندی مناسب و آهک هیدراته تولید شده با سیستم هیدراتاسیون را نیز دارد. کیفیت بالای آهک تولیدی در کارخانه آهک قم سبب شده تا محصول ما به کشور های همسایه از قبیل ترکمنستان ، عراق و افغانستان نیز صادر شود.

یکی از محاسن یک کارخانه تولید آهک ، دارا بودن معدن سنگ آهک پر کلسیم و مرغوب و همچنین نزدیک بودن به محل معدن جهت کاهش هزینه های تولید است. این مورد از جمله مزایای کارخانه آهک قم است که با در اختیار داشتن معدن آهک ممتاز ، علاوه بر دسترسی همیشگی به سنگ آهک با کیفیت ، هزینه های تولید را نیز پایین آورده و آهک مورد نیاز هم وطنان گرامی را با ارزان ترین قیمت عرضه می نماید. استفاده از دستگاه های سنگ شکن قوی ، سرند های مناسب ، کوره آهکپزی کارآمد ، سیستم هیدراتاسیون پیشرفته و امکان بسته بندی در انواع کیسه ها در کنار پشتیبانی تمام وقت و امکان انجام امور صادراتی سبب شده تا کارخانه آهک قم قادر به تامین نیاز طیف وسیعی از مصرف کنندگان آهک در کشور و یا صادرات به کشور های همسایه باشد.

همکار کارخانه آهک قم باشید

بسیاری از صنایع همچون فعالان بخش ساخت و ساز ، تصفیه آب و فاضلاب ، گاوداری ها و مرغداری ها ، چرم سازی ها و نیز فروشندگان مصالح ساختمانی در کشور با کارخانه آهک قم همکاری نزدیکی دارند. در صورتی که قصد خرید آهک را داشته و یا تمایل به دریافت نمایندگی در شهر خود دارید ، با بخش بازرگانی کارخانه آهک تماس حاصل نمایید. از جمله ویژگی های قابل توجه کارخانه آهک قم می توان به سابقه‌ی درخشان ، امکان تولید انواع گوناگون آهک ، قیمت ارزان ، کیفیت عالی ، امکان کیسه گیری در انواع بسته بندی ها و امکان انجام امور صادراتی اشاره نمود.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *