پودر سنگ, خاک سنگ,
آشنایی با پودر سنگ
2024-03-21
iron sulfate, ferrous sulfate,
کاربرد سولفات آهن ۷ آبه دو ظرفیتی در تولید رنگ و جوهر
2024-03-28

آهک زنده میکرونیزه

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
آهک زنده میکرونیزه, پودر آهک زنده, micronized lime, آهک پودری, پودر آهک میکرونیزه,

micronized lime

فروش پودر آهک زنده میکرونیزه

کارخانه آهک نیکان تولید بزرگترین تولید کننده آهک در انواع مختلف از جمله پودر آهک زنده میکرونیزه در ایران می باشد. پودر آهک زنده تولید شده در این مجموعه در دانه بندی بسیار ریز و کیفیت بالایی از نظر خلوص ، رنگ و میزان اکتیو بودن قرار دارد. کارخانه آهک نیکان تولید بخش زیادی از نیاز صنایع ساختمان ، تولید سیمان و … را به آهک زنده پودری و میکرونیزه بر طرف نموده و سابقه طولانی در تولید انواع آهک هیدراته با کیفیت صادراتی دارد. به منظور آگاهی از قیمت پودر آهک زنده میکرونیزه و یا سایر انواع آهک پودری و کلوخه با بخش بازرگانی نیکان تولید تماس حاصل نمایید.

در کارخانه آهک نیکان تولید آهک زنده در سایز های گوناگون از جمله آهک زنده کلوخه ، پودر آهک زنده ، آهک زنده شکری و آهک زنده میکرونیزه تولید شده و به صورت فله یا کیسه ای در اختیار مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار می گیرد.

آشنایی با آهک زنده میکرونیزه

آهک زنده میکرونیزه Micronized Lime که پودر آهک زنده هم نامیده می شود از کوبش آهک زنده کلوخه Quicklime بدست می آید. آهک زنده که با نام های اکسید کلسیم ، آهک فعال و آهک پخته هم معروف است در اثر خالص سازی سنگ آهک به دست می آید. با توجه به این که برای تولید پودر آهک زنده نیاز به حرارت دهی و پخت سنگ آهک وجود دارد ، بنابراین هر چه کوره آهک پزی ، پیشرفته تر و تکنیسین ها و کارگران حرفه ای تر باشند ، در نتیجه آهک زنده با کیفیت بهتری تولید خواهد شد.

البته آهک زنده به صورت کلوخه از کوره های آهکپزی خارج می گردد ولی به منظور استفاده در مواردی که نیاز به پودر آهک میکرونیزه دارد ، با استفاده از سنگ کوب های مختلف نظیر آسیاب چکشی ، فکی و بالمیل اقدام به خردایش و دانه بندی آن می شود. سپس در کیسه هایی با ظرفیت های گوناگون بسته بندی شده و به نقاط مختلف کشور ارسال می گردد.

کاربرد ها و موارد مصرف آهک زنده میکرونیزه (پودر آهک زنده)

– تولید سیمان

– ضدعفونی مرغداری

– شفته ریزی ساختمان

– صنایع ذوب آهن و تولید فولاد

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *