کارخانه آهک آذرشهر, آهک هیدراته آذرشهر, فروش آهک آذرشهر, آهک اسپندار آذرشهر,
کارخانه آهک آذرشهر
2019-05-09
drinking water
استفاده از مواد شیمیایی برای تصفیه آب آشامیدنی
2019-06-16

سود مایع قم

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 4,00 از 5)
Loading...
سود مایع قم, فروش سود مایع قم, قیمت سود مایع قم, کارخانه سود مایع قم,

sodium hydroxide qom

آشنایی با سود مایع قم

سود مایع قم از نوع سود مایع ۵۰ درصد با کیفیت بالا در ایران است که مصارف همه جانبه ای در صنایع کشور داشته و به دلیل ویژگی های مطلوب آن ، برای مصرف در هر کاربرد مرتبطی مناسب می باشد. سود سوز آور که با اسامی کاستیک سودا ، سدیم هیدروکسید و سود مایع و جامد هم شناخته می شود یک ماده اولیه یا کمکی پر کاربرد در زندگی صنعتی امروزی است که در موارد مختلفی همچون کاغذ سازی ، تصفیه آب و فاضلاب ، صنایع پتروشیمی و استخراج نفت خام ، صنایع شیمیایی ، صابون سازی و تولید مواد شوینده ، صنایع غذایی و بسیاری موارد دیگر مصرف می شود.

کشور ما یکی از تولید کنندگان سود مایع در منطقه غرب آسیا است که قادر به تولید نیاز داخلی این محصول می باشد. حتی بخشی از سود مایع تولیدی هم به دیگر کشورها بخصوص کشور های همسایه صادر می گردد که در نتیجه درامدهای ارزی برای صنایع داخلی دارد. تعداد تولید کنندگان سود مایع در ایران به انگشتان یک دست هم نمی رسد و این محصول را نمی توان به صورت فراوان در بازار یافت. تولید کننده اصلی سود مایع در ایران ، بخش دولتی است که محصول تولیدی را از طریق حواله در بورس به کارخانجاتی که دارای مجوزات لازم تولیدی هستند ، به میزان مشخصی می فروشد.

کیفیت سود سوز آور اهمیت زیادی برای مصرف کنندگان دارد زیرا تاثیر مستقیم بر محصول نهایی آنها می گذارذ. سود مایع قم از کیفیت بسیار مطلوب و ممتاز برخوردار بوده و خلوص آن ۵۰ درصد ، یعنی بالاترین کیفیت ممکن برای این ماده است. کیفیت کاستیک سودا دارای مالفه های مختلفی می باشد که از آن جمله می توان زلال و بیرنگ بودن (مثل آب) ، خلوص بالا و نداشتن مواد ناخالص را نام برد. از جمله مهمترین مصرف کنندگان سود سوز آور مایع در ایران می توان به تولید کنندگان سود جامد پرک اشاره نمود که محصولی کم حجم و پر مصرف را تولید می کنند. بسیاری از مصرف کنندگان این ماده ، دارای مجوز لازم برای خرید آن از بورس کالا نیستند به همین علت باید نیاز خود را از منابع دیگری تامین نمایند. سود مایع قم برای این دسته از مصرف کنندگان گزینه مناسبی است.

فروش سود مایع قم | قیمت سود مایع قم

سود مایع قم بدون نیاز به حواله ، پروانه تولید یا مجوز خاصی به فروش می رسد. این محصول به شکل فله و در پارت هایی با حجم ۲۵ هزار کیلوگرمی عرضه شده و توسط تانکر های استیل مخصوص حمل مواد شیمیایی به تمامی شهر های کشور ارسال می گردد. خریداران سود مایع در صورت رعایت نکاتی همچون دارا بودن مخزن تمیز و مناسب می توانند سود سوز آور مایع را مدت زمان زیادی نگهداری کرده و از آن استفاده نمایند.

قیمت سود مایع در کشور ما همچون قیمت بسیاری از محصولات دیگر ثابت نیست بلکه موارد متعددی نظیر وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور در آن ماثر است. با وجود اینکه مواد اولیه تولید سود مایع ، داخلی می باشد اما هزینه های سربار تولید همچون قیمت حامل های انرژی و ارزش ریال در برابر ارز های خارجی بر قیمت سود سوز آور تاثیر می گذارد. به منظور خرید سود مایع قم در حجم صنعتی با ما تماس حاصل نمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *