iron sulfate, ferrous sulfate,
کاربرد سولفات آهن ۷ آبه دو ظرفیتی در تولید رنگ و جوهر
2024-03-28
آهک شفته, شفته آهک, کاربرد شفته آهک, آهک شفته چیست, شفته آهکی, آهک شفته ریزی,
آهک شفته
2024-04-04

سود مایع ۵۰ درصد

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
سود مایع 50 درصد, فروش سود مایع 50 درصد, قیمت سود مایع 50 درصد,

caustic soda

فروش سود مایع ۵۰ درصد

سود مایع ۵۰ درصد یک مایع شفاف و بی بو است که میزان خلوص NaOH در آن یعنی سدیم هیدروکسید آن در حدود ۵۰ درصد بوده و در صنایع پتروشیمی کشور تولید می گردد. در ایران محصول سود مایع با دو خلوص متفاوت تولید می شود که عبارت از سود مایع ۵۰ درصد و سود مایع ۳۰ درصد می باشد. با توجه به این که سود مایع ۵۰ درصد از غلظت بالاتری برخوردار بوده و به صرفه تر است ، بنابراین خریداران سود مایع سوزاور بیشتر تمایل به خرید آن دارند.

سود مایع در ایران توسط تعداد محدودی تولید کننده به بازار عرضه می گردد به همین علت میزان عرضه آن کم بوده و اغلب ، سود مایع در بورس کالا بفروش می رسد. خرید سود مایع از بورس هم نیازمند دارا بودن حواله می باشد که در نتیجه خریدارنی که فاقد حواله هستند برای تهیه این محصول باید از طریق دارندگان آن اقدام نمایند.

قیمت سود مایع ۵۰ درصد در بعضی از دوره های زمانی دچار نوسان زیادی می شود که علت آن ، میزان عرضه و تقاضا ، نوسانات نرخ ارز و سیاست های اقتصادی کشور است. سود مایع پتروشیمی اروند که در منطقه بندر امام خمینی تولید می گردد ، مهم ترین تامین کننده این محصول در کشور است که اکثر صنایع نظیر تولیدکنندگان کاستیک سودا پرک ، صنایع پتروشیمی ، تصفیه آب ، چرم سازی و نساجی ، صنایع غذایی و … از آن استفاده می کنند.

قیمت سود مایع ۵۰ درصد

حواله سود مایع ۵۰ عرضه شده در بورس کالا با وزن مقطوع بیست و پنج هزار کیلوگرم (با درصد اندکی تغییر) در تانکر های مخصوص حمل مواد شیمیایی بارگیری می شود. اما برخی از خریداران سود مایع نیاز کمتری به آن داشته و یا مخزن ۲۵ تنی برای ذخیره محصول ندارند. بنابراین می توانند به صورت خرده فروشی از سود مایع بشکه شده در بشکه های ۲۲۰ لیتری استفاده نمایند. قیمت سود مایع ۵۰ درصد بشکه شده مسلما گران تر از سود مایع فله ای است.

به اطلاع صنایع مختلف در شهرهای گوناگون کشور می رساند ، در صورت تمایل به آگاهی از قیمت سود مایع ۵۰ درصد و یا خرید این محصول بصورت عمده و یا خرده ، با بخش بازرگانی نیکان تولید تماس حاصل فرمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *