قیمت خرید و فروش پودر سنگ جوشقان قم تهران اصفهان کرج شیراز

کربنات کلسیم امیا پارس
کربنات کلسیم امیا
2021-09-30
بنتونیت رنگبری
بنتونیت رنگبری تصفیه روغن
2021-10-19

قیمت خرید و فروش پودر سنگ جوشقان قم تهران اصفهان کرج شیراز

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 3,00 از 5)
Loading...
قیمت خرید و فروش پودر سنگ جوشقان

قیمت خرید و فروش پودر سنگ جوشقان قم تهران اصفهان کرج شیراز

خرید پودر سنگ جوشقان

جهت خرید پودر سنگ جوشقان در قم تهران اصفهان کرج شیراز و دیگر شهرهای کشور با بخش بازرگانی مجموعه نیکان تولید تماس حاصل فرمایید. کارخانه سنگ کوبی نیکان تولید ، بزرگترین تولید کننده انواع پودر سنگ از جمله پودر سنگ جوشقان برای مصرف در موارد هنری ، ساختمانی ، کشاورزی و صنعتی است. تولید پودر سنگ جوشقان در این مجموعه از بهترین ، مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصول معادن سنگ منطقه جوشقان اصفهان انجام می شود تا خاک سنگ مورد تایید برای مصرف در تمامی صنایع و مشاغل بدست آید.

فروش پودر سنگ جوشقان در قم تهران اصفهان کرج شیراز و … با کیفیت ممتاز و در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی انجام شده و حمل آن توسط وانت ، نیسان ، خاور ، کامیون و تریلی به کلیه شهر های کشور صورت می گیرد. به دلیل شباهت زیاد پودر سنگ جوشقان به سیمان سفید و ویژگی های فوق العاده آن ، در برخی استان های کشور مثل گیلان ، مازندران و گرگان ، مردم آن را جایگزین سیمان سفید کرده و نمای ساختمان های خود را با آن سفید می کنند. این کار به دلیل قیمت بسیار ارزان تر پودر خاک سنگ جوشقان نسبت به سیمان سفید ، هزینه ها را کاهش داده و کیفیت مورد نظر را هم تامین می نماید.

پودر سنگ جوشقان چیست

پودر خاک سنگ جوشقان از سنگ کوبی محصول استخراج شده از معادن منطقه جوشقان اصفهان تولید می شود. پودر سنگ ماده ای پر کاربرد در صنایع ساختمانی ، راه سازی ، کشاورزی ، تصفیه آب و فعالیت های هنری است. در میان انواع پودر سنگ تولیدی در ایران ، پودر سنگ جوشقان را می توان مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع پودر سنگ دانست زیرا رنگ سفید قوی و درخشانی دارد. همچنین پوشش دهندگی آن زیاد است و پس از خشک شدن ملات تهیه شده با آن ، بسیار سخت و محکم می شود. پودر خاک سنگ جوشقان یک جایکزین مناسب برای سیمان سفید و گچ است. برتری آن نسبت به سیمان سفید در قیمت بسیار ارزان تر می باشد. همچنین به دلیل اینکه بر خلاف گچ می توان آن را در محیط مرطوب استفاده نمود ، از گچ کاربرد بیشتری دارد. این محصول در صنایع پرورش دام و طیور ، تولید رنگ و پوشش ، انجام سند بلاست ، تهیه ملات و تولید مصالح ساختمانی نظیر کاشی و سرامیک هم کاربرد دارد.

قیمت خرید و فروش پودر سنگ جوشقان نسبت به دیگر انواع پودر سنگ گران تر است زیرا بالاترین کیفیت را دارد ، دانه بندی آن کاملا یک دست است و فقط از یک منطقه خاص در کشور قابل استحصال می باشد. اما این تفاوت قیمت اندک به دلیل طیف وسیع کاربرد ها و کیفیت بی نظیر آن چندان اهمیتی برای مصرف کنندگان ندارد.

کارخانه سنگ کوبی نیکان تولید ، بزرگترین تولید کننده انواع پودر سنگ نظیر پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم ، پودر سنگ رنگی و سفید ، خاک سنگ ساختمانی و صنعتی می باشد. این مجموعه سابقه طولانی در زمینه فروش پودر سنگ جوشقان قم تهران اصفهان کرج شیراز و سایر شهر های کشور را دارد و محصول آن به دلیل کیفیت ممتاز و قیمت ارزان شهرت دارد.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *