آهک مرغداری, آهک در مرغداری, آهک طیور, آهک ضدعفونی,
آهک مرغداری چیست و چه کاربردی در پرورش طیور دارد
2023-12-21
سولفات آلومینیوم, سولفات آلومینیم, سولفات آلومینیوم کاغذسازی,
کاربرد سولفات آلومینیوم در کاغذسازی
2023-12-28

معدن بنتونیت نیکان تولید

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
معدن بنتونیت, معادن بنتونیت, فروش بنتونیت, بنتونیت,

bentonite mine

معدن بنتونیت نیکان تولید با دارا بودن انواع مختلف این محصول از جمله بنتونیت سدیمی و بنتونیت کلسیمی ، تامین کننده بخشی از نیاز کشور به این ماده معدنی بسیار با اهمیت می باشد. وجود تجهیزات مختلف زمین کاوی ، سنگ کوبی و فراوری در این مجموعه سبب شده تا ما قادر به تولید تمامی نیاز صنایع کشور به بنتونیت باشیم.

بخشی از تولیدات معدن بنتونیت نیکان تولید عبارتست از :

  •  بنتونیت سدیم دار
  •  بنتونیت کلسیم دار
  •  بنتونیت ریخته گری
  •  بنتونیت ساختمانی
  •  بنتونیت چاه ارت اکتیو
  •  بنتونیت خوراک دام و طیور
  •  بنتونیت مصرفی در بخش شیلات
  •  بنتونیت حفاری برای چاه های افقی و عمودی آب
  •  بنتونیت حفاری چاه های نفت و گاز (بنتونیت API و اوکما)

مالفه ها و فاکتور های گوناگونی در زمینه خرید و مصرف بنتونیت توسط خریدار این محصول مورد توجه قرار می گیرد. مواردی همچون ییلد ، میزان جذب آب ، رنگ بندی خاک بنتونیت و میزان رطوبت آن اهمیت زیادی دارد. این موارد بر قیمت گذاری و مصرف بنتونیت تاثیر گذار است. با توجه به اینکه کشور ما دارای معادن متعدد بنتونیت بوده و کشور های همسایه نیاز مبرمی به آن دارند ، به همین علت بخش زیادی از محصولات تولید شده در کارخانه و معدن بنتونیت خاک رس نیکان تولید به کشور های دیگر از جمله عراق صادر می شود.

معادن بنتونیت ایران همه دارای یک کیفیت و کاربرد نیستند. بسیاری از معادن بنتونیت دارای کیفیت نامرغوب با جذب و ییلد بسیار اندک هستند و یا تولیدکنندگان بنتونیت قادر به دانه بندی این محصول نیستند. همچنین کیفیت بنتونیت برخی معادن بهتر می باشد برای مثال بنتونیت مشهد و اصفهان از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند. معدن بنتونیت نیکان تولید واقع در مشهد در استان خراسان بوده و از هر لحاظ جزء بهترین انواع بنتونیت در کشور محسوب می شود.

بسته بندی بنتونیت در ایران معمولا برای مصارف داخلی در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی و برای موارد صادراتی در کیسه جامبوبگ انجام می شود. اما در صورت نیاز می تواند بنتونیت را بر اساس سفارش بسته بندی نمود. نوع دانه بندی بنتونیت نیز بر قیمت آن ماثر است. در مصارفی همچون کشاورزی و خوراک دام می تواند از سایز های بزرگ هم استفاده نمود ولی برای صنایع حساسی نظیر حفاری چاه و ریخته گری حتما باید دانه بندی های ریز و مش های بالا را مصرف کرد.

به اطلاع مصرف کنندگان بنتونیت می رساند ، به منظور تهیه این محصول با بخش فروش کارخانه و معدن بنتونیت نیکان تولید تماس حاصل نمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *