سولفات آلومینیوم, سولفات آلومینیوم تصفیه آب, سولفات آلومینیوم در استخر, تصفیه استخر,
روش مصرف سولفات آلومینیوم در تصفیه آب استخر
2023-04-27
بنتونیت خوراک دام, بنتونیت در خوراک دام, بنتونیت دامی, بنتونیت خوراکی, بنتونیت در تغذیه دام, بنتونیت ویژه دام,
خواص بنتونیت در خوراک دام و طیور
2023-05-04

پودر سنگ جوشقان

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (7 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
پودر سنگ جوشقان, کارخانه پودر سنگ جوشقان, تولید پودر سنگ جوشقان, پودر سنگ,

پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ جوشقان یکی از چندین نوع پودر سنگ تولیدی در کشور است که دارای مشخصات مربوط به خود می باشد و مزایایی که دارد ، آن را نسبت به دیگر انواع پودر سنگ متمایز می کند. همان طور که می دانید پودر سنگ یا خاک سنگ یکی از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت و ساز بنا ها و جاده می باشد. در حقیقت می توان آن را ارزان ترین نوع مصالح ساختمانی دانست که در تهیه انواع ملات استفاده می شود. هر سنگی دارای مشخصات فیزیکی و شیمیایی خاصی است و در نتیجه پودر سنگ به دست آمده از آن هم ویژگی های متفاوتی را به مصرف کننده ارائه می دهد.

برای برخی صنایع استحکام مهم است و برخی صنایع به رنگ توجه بیشتری دارند. در ایران انواع مختلف این محصول نظیر ، پودر سنگ گرانیت ، پودر سنگ مرمریت ، پودر سنگ آهک و … تولید می شود که هر کدام مشخصات ویژه ای داشته و در زمینه متفاوتی به مصرف می رسد. در این میان پودر سنگ جوشقان نیز به عنوان یکی از انواع خاک سنگ ، به خاطر دارای بودن ویژگی هایی مانند رنگ بسیار سفید و درخشان ، ماندگاری رنگی و ظاهری و دانه بندی نرم و یکدست مورد توجه قرار دارد.

زمینه اصلی مصرف پودر سنگ جوشقان در سفید کاری نمای ساختمان ها است به این صورت که می توان آن را به تنهایی و یا در ترکیب با سیمان سفید و درزگیری میان کاشی ها مصرف کرد. همچنین برای مصارفی مانند مجسمه سازی و تولید رنگ سفید هم به دلیل ویژگی رنگی خاص آن ، استفاده می شود.

قیمت پودر سنگ جوشقان

به علت اینکه سنگ جوشقان ، سنگی متفاوت بوده و میزان تولید پودر سنگ آن کمتر از دیگر انواع خاک سنگ است و همچنین به خاطر ویژگی های فیزیکی خاصی که دارد ، سبب شده سنگ استخراجی از معادن این منطقه قیمت بالاتری داشته باشد در نتیجه پودر سنگ جوشقان هم اندکی گران تر از برخی انواع پودر سنگ مانند آهک هیدراته و … است. اما این تغییر قیمتی آن چنان زیاد نیست که هزینه های گزافی را به خریداران آن تحمیل نماید.

کارخانه پودر سنگ جوشقان

تعدادی از کارخانه های سنگ کوبی در نقاطی از کشور اقدام به کوبش سنگ هایی از معادن این منطقه می نمایند. کارخانه تولید آهک و پودر سنگ نیکان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پودر سنگ جوشقان در کشور است. ما علاوه بر کوبش و دانه بندی انواع سنگ آهک و کربنات کلسیم ، اقدام به کوبش سنگ جوشقان نیز کرده و آن در اختیار مصرف کنندگان آن در سراسر کشور قرار می دهیم.

نوع بسته بندی پودر سنگ جوشقان در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی و ۳۰ کیلوگرمی است ولی در صورتی که برخی خریداران این محصول به دلایل مختلف مانند حمل و نگهداری آسان تر ، قصد بسته در سایز های دیگری نظیر کیسه جامبوبگ را داشته باشند ، امکان انجام این کار وجود دارد.

به منظور مطالعه مطالب بیشتر در مورد انواع پودر سنگ از جمله پودر سنگ جوشقان ، به صفحه تخصصی پودر سنگ مراجعه فرمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *