آهک ساختمانی, قیمت آهک ساختمانی, انواع آهک ساختمانی, فروش آهک ساختمانی, خرید آهک ساختمانی,
آهک ساختمانی
2019-04-15
سود مایع قم, فروش سود مایع قم, قیمت سود مایع قم, کارخانه سود مایع قم,
سود مایع قم
2019-06-07

کارخانه آهک آذرشهر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
کارخانه آهک آذرشهر, آهک هیدراته آذرشهر, فروش آهک آذرشهر, آهک اسپندار آذرشهر,

Azarshahr lime

معرفی کارخانه آهک آذرشهر

کارخانه آهک آذرشهر تولید کننده انواع آهک و کربنات کلسیم در کشور می باشد که قادر به تولید آهک هیدراته ، آهک زنده ، آهک ساختمانی ، پودر سنگ آهک ، کلوخه اهک ، اهک صنعتی ، کربنات کلسیم میکرونیزه و … است. اهک از جمله مواد مهم مورد مصرف بخش های ساختمانی و تولیدی و خدماتی می باشد و حجم بسیار زیادی از آن سالیان در جهان مصرف می گردد. آهک یک ماده پر کننده ، حجم دهنده و اصلاح کننده بسیار با اهمیت است که نسبت به دیگر ترکیبات از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد و تصور زندگی بشر بدون آن بسیار دشوار است.

ایران دارای معادن فراوان آهک و کربنات کلسیم است و کلیه نیاز کشور به این محصول در داخل تولید می شود. همچنین بخش زیادی از آهک تولیدی نیز به خارج از ایران و بخصوص کشور های همسایه نظیر عراق ، افغانستان ، ترکیه ، ترکمنستان و … صادر شده و درامد زایی مناسبی دارد. کارخانه اهک آذرشهر هم نقش مهمی در تولید آهک در کشور داشته و امکان صادرات این محصول را به خارج از کشور دارد.

کارخانه آهک آذرشهر در استان آذربایجان شرقی واقع شده و شرایط مناسبی جهت صادرات محصول به کشورهای عراق و ترکیه دارد. این مجموعه با در اختیار داشتن زیر ساخت مناسب ، امکانات پیشرفته ، پرسنل کار آزموده و معدن با کیفیت می تواند محصولی مرغوب و مناسب را جهت استفاده در صنایع داخلی و صادرات ارائه نماید. اهک تولید شده در کارخانه آهک آذرشهر برای مصرف در صنایع ساختمانی و جاده سازی ، تولید رنگ ، تولید شیشه ، تولید فولاد و صنایع ذوب آهن ، تولید کاغذ و مقوا ، پرورش دام و طیور و استخراج نفت خام  مناسب است.

یکی از پر درخواست ترین محصولات در کشور عراق ، آهک زنده میکرونیزه و یا کربنات کلسیم میکرونیزه است که کاربرد های فراوانی از تولید سیمان تا تولید شیشه دارد. تولید آهک زنده میکرونیزه فرایندی دقیق است که نیازمند تجهیزات پیشرفته می باشد زیرا در صورت عدم رعایت اصول فنی ، درجه فعال بودن آهک کاهش یافته و عملکرد مناسبی بخصوص در موارد ضد عفونی نخواهد داشت. همچنین در صورت پایین بودن خلوص کلسیمی در آهک و کربنات کلسیم ، محصول استاندارد لازم جهت صادرات را از دست می دهد بنابراین توصیه بر تهیه این محصولات از تولید کننده با تجربه و با امکانات است.

کارخانه آهک آذرشهر دارای سابقه طولانی در تولید آهک بوده و محصولی با کیفیت و در بسته بندی مناسب را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. امکان تولید آهک در سایز های مختلف و با ویژگی های شیمیایی متنوع را داشته و توانایی تولید محصول به هر میزان را دارد. از جمله ویژگی های قابل توجه کارخانه آهک آذرشهر می توان به توانایی بالای تولید ، عرضه محصول منطبق با آنالیز ، امکان انجام امور گمرکی جهت صادرات کالا ، برخورداری از سیستم حمل و نقل به کلیه نقاط کشور و ارائه بهترین محصول با مناسب ترین قیمت اشاره نمود که سبب افزایش رضایت مندی خریداران محترم شده است.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *