اسید هیومیک
اسید هیومیک
2020-05-09
قیمت آهک
قیمت آهک | لیست قیمت روز هر تن آهک اصفهان، مشهد، تهران و دیگر شهرها
2020-10-11

قیمت پودر سنگ

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 3,50 از 5)
Loading...
قیمت پودر سنگ

قیمت پودر سنگ

محاسبه قیمت پودر سنگ

قیمت پودر سنگ رنگی و سفید ، قیمت پودر سنگ جوشقان ، قیمت خاک سنگ معمولی و سوپر ، قیمت پودر سنگ هنری ، قیمت پودر سنگ و سیمان سفید ، قیمت پودر سنگ مجسمه سازی و قیمت بسیاری دیگر از انواع خاک سنگ از جمله سوالات مصرف کنندگان این محصول است. در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

قیمت خاک سنگ به عنوان یک محصول بسیار پر مصرف و مهم ترین ماده پرکننده معدنی ، بر مبنای عوامل مختلفی تعیین می شود. پودر سنگ همان گونه که از آن مشخص است ، از کوبیدن و الک کردن سنگ های موجود در معادن مختلف تولید می گردد. حال ممکن است برای تولید این ماده از سنگ آهک ، سنگ کربنات کلسیم ، بنتونیت ، مرمر ، گرانیت یا انواع مختلف سنگ های رنگی ، سفید ، نرم یا سخت استفاده شود. هر سنگی ویژگی ها و کاربرد های مختص به خود را دارد و برای استفاده در صنعت یا شغل متفاوتی مناسب می باشد.

با توجه به سختی یا راحتی استخراج سنگ های مختلف و نیز روش های کوبش این کانی های معدنی و همچنین فراوانی ، قیمت و میزان فشاری که به دستگاه سنگ کوبی وارد می آورند ، قیمت پودر سنگ های مختلف متفاوت است. برای مثال ، سنگ آهک یک ماده فراوان در طبیعت است که به راحتی استخراج و کوبیده می شود. به همین خاطر قیمت ارزان تری دارد. البته خلوص انواع سنگ های آهکی هم با یکدیگر متفاوت بوده که همین امر بر قیمت آن ماثر است.

البته میزان تورم حاکم بر کشور هم بر قیمت این محصول تاثیر دارد زیرا بسیاری از هزینه های سنگ کوبی از جمله هزینه های حمل و نقل ، لوازم و تجهیزات دستگاه ها ، هزینه حامل های انرژی ، حقوق کارگران و … بر اساس قیمت های روز سنجیده می شود. برای مثال قیمت پودر سنگ سال ۹۹ با قیمت پودر سنگ در سال ۹۸ یا سال های قبل تر از آن تفاوت دارد.

قیمت پودر سنگ هنری که معمولا برای مجسمه سازی ، پتینه کاری و ساخت آثار نقش برجسته استفاده می شود به دلیل اینکه از کیفیت مرغوب تری برخوردار است ، گران تر از خاک سنگ های معمولی می باشد. برای مثال قیمت پودر سنگ و سیمان سفید و یا دیگر انواع خاک سنگ ساختمانی بسیار ارزان است. همچنین برخی انواع پودر سنگ رنگی به دلیل اینکه از سنگ های کمیاب تر و گران تری مانند سنگ مرمر یا گرانیت تولید می گردد ، قیمت بالاتری نسبت پودر سنگ های تهیه شده از آهک و کربنات کلسیم دارد.

عامل مهم و تاثیرگذار دیگر بر قیمت خاک سنگ ، نوع بسته بندی آن می باشد. به دلیل اینکه این محصول بسیار ریز دانه است و در زمان حمل و نقل امکان دارد مقداری از آن به هدر رود ، بنابراین بهتر است که به صورت بسته بندی شده حمل و انبارداری شود. نوع بسته بندی می تواند در کیسه های معمولی ، پلیمری و پارچه ای باشد که هر کدام قیمت خاص خود را دارد و بر قیمت خاک سنگ ماثر است. برای آگاهی از قیمت هر تن پودر سنگ با بخش بازرگانی کارخانه نیکان تولید تماس حاصل فرمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *