کربنات کلسیم پوشش دار, کربنات کلسیم کوتد, کربنات کلسیم کوت شده,
پودر کربنات کلسیم پوشش دار
2023-05-04
سنگ آهک, سنگ اهک, سنگ آهک چیست, سنگ آهک دولومیتی, عکس سنگ آهک, Limestone,
سنگ آهک
2023-05-11

سود مایع پتروشیمی اروند

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
سود مایع پتروشیمی اروند, سود مایع اروند, سود مایع بندر امام,

Arvand caustic soda

فروش سود مایع پتروشیمی اروند

پتروشیمی اروند واقع در منطقه آزاد پتروشیمی در بندر امام خمینی قرار داشته و به پتروشیمی بندر امام نیز شهرت دارد. سود مایع پتروشیمی اروند در مجتمع کلر آلکالی با ظرفیت سالیانه ششصد و شصت هزار تن کاستیک سودا NaOH تولید و به بازار مصرف داخلی و صادراتی عرضه می گردد. سود مایع بندر امام در بورس کالا عرضه شده و فروش آن از طریق حواله و با قیمت مصوب می باشد.

اگر چه کیفیت سود مایع اروند در حد تولید کنندگان خصوصی سود مایع سوز آور نیست ولی از نظر قیمتی بسیار به صرفه می باشد. قیمت سود مایع در بورس کالا معمولا وابسته به عوامل مختلف و متعددی نظیر قیمت مواد اولیه ، هزینه حامل های انرژی ، نوسانات بازار و سیاست های کلی صنعت پتروشیمی کشور می باشد. اهمیت سود سوز آور مایع در صنعت هر کشور بسیار زیاد است و امروزه یکی از مالفه های توسعه یافتگی هر کشوری را می توان تولید کاستیک سودا دانست زیرا این ماده تقریبا در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

واقع شدن مجتمع پتروشیمی اروند در منطقه آزاد پتروشیمی بندر امام خمینی در جنوب کشور سبب شده تا سود مایع پتروشیمی اروند برای صادرات به دیگر کشور ها توسط کشتی و از طریق آب های آزاد بسیار مناسب باشد. همچنین برای مصارف داخلی معمولا برای ارسال به کلیه شهر های کشور استفاده می شود. سود مایع اروند به شکل فله ای و توسط کانتینر های مخصوصی حمل می گردد. همچنین عرضه آن در بورس از طریق حواله های بیست و پنج هزار کیلوگرمی ارائه می شود.

کیفیت مناسب سود مایع پتروشیمی اروند سبب شده تا قابل مصرف در صنایع مختلف از جمله تولید کاغذ و مقوا ، صابون سازی ، تنظیم pH ، تصفیه آب و … باشد. همچنین امکان بشکه گیری سود مایع بندر امام نیز وجود دارد که البته به دلیل اضافه شدن هزینه های بشکه و حمل و کارگری ، با افزایش قیمت تمام شده مواجه خواهد شد.

آنالیز سود مایع پتروشیمی اروند

Expected

Value

Components

To be Analyzed

 FrequenceState

L/G/S

 Sample Location

Point/Line no.

Sample
۵۰ wt%NaOHRL

At Jetty Line

No.413300202V

 Caustic 50%

train 0

 <100 ppm wtNaCL (50% Basis)R
<50 ppm wt NaCIO3 (50% Basis)R
<3 ppm wtFe (50% Basis)R

به منظور خرید سود مایع پتروشیمی اروند لطفا با بخش فروش و با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *