سود مایع, سود مایع ارومیه, فروش سود مایع ارومیه, قیمت سود مایع ارومیه,
سود مایع ارومیه
2024-01-04
سولفات آهن
سولفات آهن در بهبود کیفیت گندم
2024-01-11

پودر سنگ سفید

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...
پودر سنگ, پودر سنگ سفید, پودر سنگ آهک, پودر سنگ جوشقان,

stone powder

پودر سنگ سفید: انواع و مشخصات

پودر سنگ سفید تولید شده در کارخانه تولید آهک هیدراته و پودر سنگ نیکان تولید از مرغوب ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برخوردار است. رنگ پودر سنگ اهمیت زیادی در صنایع مصرفی دارد. اکثر صنایع باید از پودر سنگ سفید رنگ در تولید محصولات خود استفاده کنند تا از نظر ظاهری خللی در کار آنها ایجاد نشود. انواع پودر سنگ سفید از پودر سنگ های رنگی فراوان‌تر هستند ولی در عوض کیفیت بهتر و موارد مصرف بیشتری دارند. صنایع رنگ سازی ، ساخت و ساز ، لاستیک و پلاستیک و … از جمله مصرف کنندگان پودر سنگ سفید هستند. انواع مهم پودر خاک سنگ سفید رنگ به شرح زیر می باشند.

پودر سنگ جوشقان: می توان آن را سفید ترین نوع پودر سنگ در ایران دانست. پودر سنگ جوشقان ، سفید رنگ بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای مصرف در بخش های ساختمانی و تولیدی می باشد. میزان ناخالصی آن بسیار اندک است و رنگ سفید درخشانی دارد به طوری که کاملا شبیه سیمان سفید می باشد. کارخانه نیکان تولید ، پودر سنگ جوشقان را با استفاده از آسیاب های خاصی ، در دانه بندی ۳۰۰ تا ۴۰۰ مش پودر کرده و در بسته بندی های متنوع در اختیار مصرف کنندگان آن قرار می دهد.

پودر سنگ آهک: معمول ترین و فراوان ترین نوع پودر سنگ سفید می باشد. پودر سنگ آهک دارای مزایایی همچون قیمت ارزان ، فراوانی زیاد و رنگ سفید می باشد و تقریبا در تمام صنایعی که از پودر سنگ استفاده می کنند نظیر تصفیه آب و فاضلاب ، ساخت و ساز ، پرورش دام و طیور ، لاستیک و پلاستیک ، فیلر و … مصرف می شود. پودر سنگ آهک از سنگ کربنات کلسیم تولید شده و در نتیجه سفید رنگ است اما نه در حد پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ سفید الیگودرز

یکی دیگر از انواع پودر سنگ سفید است که می توان به طور خلاصه ، مشخصات آن را در رنگ سفید درخشان ، قیمت بالا  ، کیفیت ممتاز و تولید محدود دانست. پودر سنگ الیگودرز به دلیل خلوص بسیار زیاد ، عموما در صنایع تولید محصولات بهداشتی مصرف می شود.

البته انواع دیگری از پودر سنگ سفید نیز تولید می شود که معمولا جزء مشتقات سنگ آهک هستند و ممکن است دارای ناخالصی های متعددی باشند. این ناخالصی در رنگ آنها تاثیر گذار بوده و سبب می شود دانه های غیر سفید رنگ نیز در پودر سنگ وجود داشته باشد. ما در کارخانه پودر سنگ نیکان تولید ، انواع مختلف پودر سنگ سفید ، ممتاز ، سوپر و معمولی را در حجم بالا و قیمت مناسب تولید می نماییم.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *