کاربرد کربنات کلسیم برای تولید دستمال کاغذی

سولفات آلومینیوم
سولفات آلومینیوم (زاج سفید) در تولید سیمان و بتن چه نقشی دارد
2024-01-18
سود پرک خوراکی,کاستیک سودا خوراکی, سود سوز آور خوراکی, سدیم هیدروکسید,
سود سوز آور خوراکی
2024-01-25

کاربرد کربنات کلسیم برای تولید دستمال کاغذی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 3,00 از 5)
Loading...
کربنات کلسیم,

calcium carbonate

کربنات کلسیم یک ماده معدنی بسیار پر مصرف است که به عنوان فیلر ، تقویت کننده رنگ سفید ، افزایش دهنده‌ی پوشش دهی ، مصالح ساختمانی ، دارو و مکمل های غذایی و بسیاری کاربرد های دیگر در زندگی بشر نقش دارد. یکی از زمینه های مصرف کربنات کلسیم در تولید دستمال کاغذی است که در این مطلب به آن می پردازیم.

امروزه از دستمال کاغذی در حجم وسیعی در کاربرد های مختلف زندگی استفاده می شود. دستمال کاغذی از خمیر کاغذ تولید شده و از نازک ترین انواع کاغذ است که به اشکال مختلفی همچون دستمال توالت ، دستمال سفره و دستمال حوله ای وجود دارد. در تولید دستمال کاغذی از پر کننده های مختلفی استفاده می شود که بنابه کاربرد آن می تواند شامل مواد معدنی و شیمیایی گوناگونی باشد تا بر ویژگی های مختلف آن همچون درخشندگی ، براقیت یا ماتی ، نرمی یا زبری و قیمت تاثیر گذارد.

با توجه به اینکه کربنات کلسیم یکی از اصلی ترین مواد اولیه در تولید خمیر کاغذ است ، بنابراین فیلر اصلی سازنده دستمال کاغذی نیز می باشد که در انواع دستمال کاغذی ارزان قیمت و یا با کیفیت مصرف می گردد. کربنات کلسیم علاوه بر اینکه بر خلاف مواد شیمیایی و پتروشیمی ، قابلیت بازیافت و دوستدار محیط زیست را دارد ، همچنین در تقویت الیاف دستمال کاغذی نیز ماثر است.

کربنات کلسیم,

کربنات کلسیم در تولید دستمال کاغذی

در تولید انواع گوناگون دستمال کاغذی با کیفیت بالا و درخشندگی مناسب می تواند از کربنات کلسیم معدنی GCC که بر پایه گچ ، آهک هیدراته یا مرمریت است استفاده نمود. این نوع کربنات کلسیم که در کارخانه نیکان تولید با درجات گوناگون زبری و نرمی و در دانه بندی های مختلف و بسیار ریز تولید می گردد ، در کارخانه های متنوع تولید دستمال کاغذی در کشور مصرف می شود.

کربنات کلسیم نیکان تولید با رنگ بسیار سفید و درخشان ، دانه بندی ۵۰ مش تا ۲۵۰۰ مش ، بسته بندی های استاندارد و سفارشی و قیمت بسیار مناسب و رقابتی عرضه می گردد. به اطلاع کلیه صنعتگران فعال در صنعت تولید دستمال کاغذی و کاغذ و مقوا می رساند به منظور اخذ اطلاعات تکمیلی و خرید کربنات کلسیم و آهک با ما تماس حاصل نمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *