بنتونیت خوراکی
بنتونیت خوراکی
2021-08-10
وازلین
وازلین
2021-08-22

سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد

سولفات آلومینیوم 17 درصد

فروش سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد

فروش سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد پودری و کاملا خشک با بالاترین خلوص و کیفیت قابل تولید توسط کارخانه تولید سولفات آلومینیوم نیکان تولید در تمامی استان های کشور انجام می شود. این محصول حاوی بیشترین میزان خشک ترکیبات آلومینیوم است و برای استفاده در تمامی صنایع مرتبط از قبیل کاغذ سازی ، تصفیه آب ، صنایع غذائی و … مناسب می باشد. بسته بندی این محصول در کیسه های دوجداره ۲۵ تا ۴۰ کیلوگیرمی انجام می شود و در صورت درخواست خریداران محترم ، امکان بسته بندی در کیسه های جامبوبگ و یا به صورت پالت و تسمه به منظور صادرات به دیگر کشور ها و یا انبار داری راحت تر هم وجود دارد.

 

تولید سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد

آلومینیوم سولفات در ابتدای تولید به صورت مایع و با خلوص پایین بدست می آید زیرا باید ترکیبات آلومینیوم را با اسید سولفوریک مایع واکنش دهیم. اما در مراحل خالص سازی ، اقدام به حذف مایعات آن به منظور افزایش خلوص و کیفیت می نماییم. بالاترین درصد خالص سازی که می توان این محصول را تولید نمود ، ۱۷ درصد است. در این حالت به آن سولفات آلومینیوم خشک هم می گویند. فرمول شیمیایی آن به صورت Al2(SO4)3 خواهد بود و دارای ظاهری خشک به صورت پودری یا کلوخ است. سولفات آلومینیم یا به اصطلاح فارسی ، زاج سفید ماده ای اسیدی می باشد که کاملا در آب حل می شود اما پس از مدتی با جذب عناصر معلق در آب ، به صورت توده ای ژلاتینی ته نشین خواهد شد.

مجموعه نیکان تولید به عنوان تولید کننده سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد ، این محصول را با خلوص آزمایشگاهی تایید شده و بدون هیچ گونه فلزات سنگین و مواد سمی تولید می نماید. آلومینیوم سولفات با خلوص کمتر معمولا پس از مدتی نگهداری و انبار کردن ، دچار چسبندگی ذرات شده و حالت کلوخه ای و سفت پیدا می کند اما تولید سولفات آلومینیوم ۱۷ به دلیل اینکه کاملا خشک شده است ، حتی در صورت انبار کردن طولانی مدت هم کلوخه نمی شود.

محصول بسیار با کیفیت نیکان تولید به دلیل مرغوبیت بالا ، به کشور های همسایه از قبیل عراق ، ترکمنستان و افغانستان هم صادر می شود. ما برای تولید با کیفیت ترین سولفات آلومینیم کشور ، از بهترین و مرغوب ترین سنگ  آلومینا و خاک بوکسیت بهره می بریم. این محصول در صنایع و مشاغل مختلفی کاربرد دارد که عبارتند از:

تصفیه آب آشامیدنی

به عنوان منعقد کننده جهت حذف گل و لای و ذرات ریز معلق در آب که به راحتی قابل فیلتر کردن نیستند

تصفیه آب استخر

آب استخر های شنا به دلیل ورود میزان زیاد مواد آلی ، دچار آلودگی و کدورت زیان آوری می شود

تصفیه پساب صنعتی

بسیاری از صنایع از جمله کارخانجات کاغذ سازی که فاضلاب آلوده کننده دارند از این محصول به منظور جلوگیری از آلودگی زیست محیطی استفاده می کنند.

صنایع غذائی

در تولید برخی مواد خوراکی ، این ماده به عنوان ماده نگهدارنده کاربرد دارد

کشاورزی

سولفات آلومینیوم در کشاورزی به عنوان یک ماده اسیدی برای کاهش پی اچ زمین های آهکی حاوی کربنات کلسیم و افزایش حاصلخیزی خاک بکار می رود

چرم سازی

در دباغی چرم ، از زاج سفید به عنوان افزایش دهنده مقاومت چرم و جلوگیری از پوسیدگی آن استفاده می کنند

کاغذ سازی

سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد در تولید کاغذ اهمیت زیادی دارد. این محصول موجب بهبود سفیدی کاغذ ، افزایش کیفیت و بافت محصول ، افزایش چسبندگی مواد خمیر کاغذ و تقویت کاغذ در برابر خیس شدن دارد

 

قیمت خرید سولفات آلومینیوم

قیمت خرید سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد به صورت مستقیم بستگی به قیمت اسید سولفوریک ، خاک بوکسیت ، مواد اولیه و هزینه های جانبی تولید آن دارد. به دلیل نوسانات شدید قیمت این مواد اولیه نمی توان قیمت ثابتی برای فروش سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد اعلام نمود. به منظور خرید این محصول در بسته بندی های مختلف با بخش بازرگانی گروه نیکان تولید تماس حاصل نمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *