سولفات آلومینیوم, تولید سولفات آلومینیوم, تولید کننده سولفات آلومینیوم, تولیدکنندگان سولفات آلومینیوم,
کارخانه تولید سولفات آلومینیوم
2024-02-08
کربنات کلسیم, کربنات کلسیم خوراکی, کربنات کلسیم دارویی,
کربنات کلسیم خوراکی و دارویی
2024-02-15

قیمت سولفات آلومینیوم

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 3,00 از 5)
Loading...
سولفات آلومینیوم, قیمت سولفات آلومینیوم, قیمت فروش سولفات آلومینیوم,

aluminium sulfate

اعلام قیمت سولفات آلومینیوم

ارزان ترین قیمت سولفات آلومینیوم با توجه به کیفیت آن ، توسط تولید کننده اصلی این محصول ارائه می شود. کارخانه تولید سولفات آلومینیوم نیکان تولید به عنوان بزرگ ترین تولید کننده سولفات آلومینیوم در اصفهان مرجع مهم تولید سولفات آلومینیوم در کشور می باشد که بخش زیادی از نیاز بازار داخلی به این ماده را تامین می نماید. همچنین به دلیل کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت سولفات آلومینیوم تولیدی در این مجموعه ، میزان زیادی محصول به کشور های دیگر از جمله عراق ، ترکمنستان و تاجیکستان صادر می گردد.

قیمت سولفات آلومینیوم بر پایه فاکتور های متعددی مشخص می شود از جمله اینکه خلوص آن چقدر باشد ، با چه سایزی دانه بندی شده و در چه کیسه ای بسته بندی می شود. اصولا سولفات آلومینیم را می توان حداکثر و در بهترین شرایط با خلوص ۱۷ درصد تولید نمود. این خلوص برای مصرف در کلیه صنایع نظیر کاغذسازی ، تصفیه آب و فاضلاب ، تولید نمک های آلوم و … حالت ایده آل دارد. قیمت سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد بر اساس مواد تشکیل دهنده‌ی آن یعنی اسید سولفوریک و نمک های آلومینیم تعیین می شود. همچنین هزینه کیسه نیز اهمیت دارد زیرا مواد اولیه تولید این کیسه ها از محصولات پتروشیمی می باشد.

همچنین برای صنایعی که حساسیت کمتری نسبت به کیفیت سولفات آلومینیوم دارند ، می توان از خلوص پایین تر استفاده نمود. متاسفانه برخی تولیدکنندگان سولفات آلومینیوم ، محصولاتی بسیار بی کیفیت و با ناخالصی های فراوان عرضه می کنند که مسلما پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان نخواهد بود. البته این نکته را باید در نظر داشت که سولفات آلومینیم با خلوص پایین تر لزوما نشانه بی کیفیت بودن آن نیست. در این راستا ، کارخانه تولید سولفات آلومینیوم نیکان تولید اقدام به تولید چندین نوع محصول با کیفیت ها و قیمت های متفاوت می نماید که در بر گیرنده نیاز تمامی صنایع مرتبط می باشد.

یکی دیگر از عوامل ماثر بر قیمت سولفات آلومینیوم ، سایز دانه بندی آن است. سولفات آلومینیم مناسب باید کاملا در آب محلول باشد. هر چه دانه بندی آن ریز تر باشد انحلال پذیری بهتری خواهد داشت. محصول تولیدی این مجموعه دارای دانه بندی میکرونیزه است. این ویژگی سبب شده برای مصرف در صنایع تصفیه آب و کاغذ سازی بسیار مناسب باشد.

به منظور دریافت آخرین قیمت سولفات آلومینیوم ۱۷ درصد و یا خرید این محصول جهت مصارف داخلی یا صادرات به دیگر کشور ها ، با بخش فروش کارخانه تولید سولفات آلومینیوم نیکان تماس حاصل فرمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *