آهک ساختمانی, قیمت آهک ساختمانی, انواع آهک ساختمانی, فروش آهک ساختمانی, خرید آهک ساختمانی,
آهک ساختمانی
2019-04-15

ماسک بنتونیت خاک رس

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
ماسک بنتونیت, طرز تهیه ماسک بنتونیت, ماسک خاک رس, چگونه ماسک خاک رس درست کنیم,

bentonite mask

ماسک صورت بنتونیت

ماسک بنتونیت یکی از شناخته شده ترین انواع ماسک صورت است که با نام ماسک خاک رس هم نامیده می شود. تجمع سموم و چربی ها در لایه های پوست سبب ایجاد جوش می شود. برای جلوگیری از این اتفاق می توان از یک ماده سم زدای بسیار عالی به نام بنتونیت خاک رس که قدرت مکش و جذب بالایی هم دارد استفاده نمود.

ماسک صورت بنتونیت به علت دارا بودن مونت موریلونیت و شبکه های تو خالی ، قدرت بالایی در جذب مایعات ، چربی ها و سموم داشته و با ایجاد بادکش بر روی پوست صورت ، کلیه چربی های ناخواسته ، عفونت ها و مواد آلوده‌ی ایجاد کننده جوش صورت را خارج می نماید. ماسک بنتونیت همچنین با ایجاد مکش ، جریان خون را به سطح پوست کشانده و در نتیجه ماده مناسبی برای جوان سازی پوست صورت است و استفاده مداوم از آن سبب داشتن پوستی صاف ، جوان و بدون جوش صورت خواهد شد.

چگونه ماسک صورت بنتونیت خاک رس درست کنیم

تهیه ماسک بنتونیت یا همان ماسک خاک رس کار دشواری نیست ولی نکته مهم در مورد آن ، استفاده از بنتونیت خاک رس با کیفیت ، فاقد مواد سمی و فلزات سنگین و با قدرت جذب آب بالا است. تهیه ماسک صورت بنتونیت در منزل و یا سالن آرایش به راحتی و مدت بسیار اندک قابل انجام است. می توان از هر دو نوع بنتونیت سدیمی و بنتونیت کلسیم دار برای تهیه ماسک صورت استفاده نمود اما توصیه می شود از بنتونیت کلسیمی استفاده شود زیرا این نوع خاص از بنتونیت خاک رس قدرت بالایی در جذب چربی دارد.

روش تهیه و مصرف ماسک بنتونیت به شرح زیر می باشد:

– پیش از استفاده از ماسک بنتونیت خاک رس ، صورت خود را به خوبی با آب گرم و صابون بشویید.

– دو الی سه قاشق غذا خوری بنتونیت خاک رس را در یک ظرف (ترجیحا غیر فلزی) بریزید.

– به اندازه بنتونیت ، مخلوطی از سرکه سیب و آب جوشیده خنک شده هم به آن بیافزایید تا خمیری مانند ماست ایجاد شود.

– ماسک بنتونیت خاک رس را با استفاده از فرچه یا نوک انگشتتان ، بر روی پوست صورت بمالید. لایه ای نازک باشد اما کاملا پوست را پوشش دهد.

ماسک بنتونیت, طرز تهیه ماسک بنتونیت, ماسک صورت, چگونه ماسک خاک رس درست کنیم,

نکات مهم در مورد ماسک صورت بنتونیت خاک رس

– ماسک به مدت یک الی یک و نیم ساعت بر روی پوست باقی بماند. سپس آن را بخوبی بشویید.

– زمانی که ماسک خاک رس بر روی پوست صورت قرار دارد ، از کارهایی مانند حرف زدن ، خندیدن و … اجتناب کنید چون عملکرد ماسک را کاهش می دهد.

– هنگامی که ماسک صورت در حال خشک شدن است ، حس کشیدگی پوست و تپش را بر روی پوست صورت خود احساس خواهید کرد که نشانه عملکرد درست ماسک بنتونیت می باشد.

– به هیچ وجه ماسک بنتونیت را بر روی بریدگی ها و یا خراش های تازه استفاده نکنید.

فواید ماسک بنتونیت خاک رس

تشرح چربی و ترکیب آن با اکسیژن هوا و آلودگی های محیطی به تدریج موجب گرفتگی منافذ پوست می شود. قدرت جذب بالای ماسک بنتونیت خاک رس سبب تخلیه این منافذ می گردد. همچنین یکی از بهترین انواع ماسک صورت برای جوش های چرکی و سر سیاه محسوب می شود. ماسک صورت بنتونیت خاک رس پوست را جوان ، سفت و درخشان کرده و هیچ گونه آسیبی به انواع مختلف پوست نمی رساند.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *