واکنش اسید و باز, واکنش اسید سولفوریک با سود, واکنش هیدروکلریک اسید با کلسیم کربنات,
واکنش اسید و باز
2019-10-29
کربنات کلسیم در کشاورزی
کربنات کلسیم در کشاورزی
2019-11-29

پودر سنگ اصفهان

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
پودر سنگ اصفهان

پودر سنگ اصفهان

پودر سنگ اصفهان و آشنایی با این محصول

پودر سنگ اصفهان که به پودر سنگ جوشقان هم معروف است یکی از شناخته شده ترین انواع خاک سنگ در کشور ما می باشد. کیفیت بالای این پودر سنگ موجب شده تا مصرف کنندگان در بسیاری از شهر های خارج از استان اصفهان نیز تمایل زیادی به خرید پودر سنگ اصفهان داشته باشند. سنگ جوشقان از منطقه ای در استان اصفهان استخراج شده و سپس توسط ماشین آلات سنگ کوبی به صورت پودر در می آید و برای مصارف ساختمانی و صنعتی به دیگر نقاط کشور ارسال می‌گردد.

پودر سنگ اصقهان که بسیار سفید رنگ است و ناخالصی اندکی دارد ، هم برای استفاده در ساختمان سازی مناسب بوده و هم جهت مصرف در صنایعی که رنگ سفید برای آنها اهمیت دارد (نظیر تولید کنندگان رنگ و پوشش) مورد توجه است. از طرفی پودر سنگ جوشقان خاصیت ضد آب داشته و در مقابل آب و رطوبت مقاوم است به همین دلیل در شهر های پر بارش کشور نظیر در مناطق شمالی ، از آن برای ساختمان سازی و در نمای بناها استفاده می شود.

پودر سنگ اصفهان صرفا در کارخانجات سنگ کوبی این استان تولید نمی شود ، بلکه به دلیل کیفیت مطلوبی که دارد در بسیاری از شهر های کشور آن را می کوبند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. کاربرد این محصول در افزایش استحکام و ترک نخوردن بتن ، تولید رنگ سفید و افزایش پوشش دهی رنگ ها ، ساخت نمای زیبا برای ساختمان ها ، بند کشی کاشی و سرامیک در ترکیب با سیمان (سفید) و همچنین اجرای قیرگونی ، ایزوگام و آسفالت ریزی است.

فروش پودر خاک سنگ اصفهان

کارخانه تولید پودر سنگ نیکان تولید ، بزرگترین تولید کننده انواع خاک سنگ از سنگ های سفید و رنگی در کشور است که سالیانه میزان زیادی پودر سنگ اصفهان تولید می نماید. البته این محصول فقط به صورت خاک سنگ تولید نشده بلکه در سایز های مختلف هم تولید می گردد. برای مثال سنگ اصفهان نمره ۱ تا نمره ۵ و همچنین سنگ بادامی و نخودی هم در دیگر انواع آن است. کیفیت بسیار ممتاز این محصول سبب شده تا صاحبان صنایع در شهر های مختلف آن را خریداری نمایند. پودر سنگ جوشقان اصفهان در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی می شود و برای حمل آن ، بسته به میزان خرید ، با نیسان ، کامیون و یا تریلی ارسال می گردد.

فروش پودر سنگ اصفهان به صورت مستقیم و بدون واسه از کارخانه نیکان تولید ، واقع در استان قم انجام می شود و به همین دلیل ، قیمت این محصول نسبت به مصالح فروشی ها و فروشندگان کوچک ، بسیار ارزان تر خواهد بود. برای سفارش این کالا و یا کسب اطلاعات در مورد خاک سنگ اصفهان با بخش بازرگانی کارخانه نیکان به شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *