کارخانه تولید کننده سولفات آهن نیکان تولید

فروش آهک هیدراته
فروش آهک هیدراته در تهران اصفهان قم مشهد کرمان قزوین کرج
2021-09-05
واکنش کربنات کلسیم با اسید
واکنش کربنات کلسیم با اسید
2021-09-18

کارخانه تولید کننده سولفات آهن نیکان تولید

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
تولید سولفات آهن

کارخانه تولید کننده سولفات آهن نیکان تولید

کارخانه تولید کننده سولفات آهن نیکان تولید بزرگترین تولید کننده سولفات آهن کشاورزی و صنعتی با کیفیت ممتاز و قیمت استثنائی می باشد. تولید سولفات آهن در این مجموعه از نوع سولفات آهن ۲ ظرفیتی ۷ آبه کریستال یا همان زاج سبز است که کاملا در اب محلول می باشد و خلوص آن حدودا ۱۸ تا ۲۰ درصد می باشد. سولفات آهن نیکان تولید در کیسه های ۲۵ کیلویی برای مصرف به عنوان کود کشاورزی ، خوارک دام ، تصفیه آب و فاضلاب و تولید محصولات شیمیایی به تمامی شهرهای کشور از جمله تهران ، اصفهان ، مشهد ، تبریز ، زنجان ، قزوین ، کرج و … عرضه می گردد.

 

تولید سولفات آهن

سولفات آهن در برخی از صنایع بزرگ نظیر ذوب آهن به عنوان محصول جانبی با کیفیت پایین تولید می گردد. اما روش اصلی و صنعتی تولید سولفات آهن که در کارخانه تولید کننده سولفات آهن نیکان تولید هم استفاده می شود ، از طریق واکنش دهی ضایعات آهن و یا نمک های آهن با اسید سولفوریک است. در این روش می توان محصولی با کیفیت بالا و ناخالصی های اندک تولید نمود. کود سولفات با ویژگی های مشخصی نظیر رنگ سبز ، با مقداری رطوبت ، خاصیت اسیدی ، کاملا محلول در آب و با خلوص حداقل ۱۸ درصد تولید می شود و باید فاقد فلزات سنگین باشد.

روش تولید سولفات آهن اهمیت زیادی در کیفیت نهایی محصول دارد. ما در مجموعه نیکان تولید تا حد ممکن ، پس از تولید سولفات آهن آن را آبگیری می کنیم تا به بالاترین خلوص ممکن دست یافته و همچنین مانع خروج مایعات اضافی از کیسه ها در زمان ارسال برای خریداران گرامی شویم. استفاده از مواد اولیه نامناسب و یا روش تولید غیر علمی توسط برخی تولید کنندگان سبب می شود گاها خلوص این محصول تا ۱۴ درصد نیز کاهش یابد.

 

کاربرد سولفات آهن

تولید سولفات آهن در صنعت به منظور مصرف جهت آبکاری فلزات و در صنعت روی انجام می شود. در صنعت تصفیه آب و فاضلاب از این محصول جهت رفع سختی آب استفاده می کنند زیرا قادر است یون های کلسیم و منیزیم که موجب سختی آب می شوند را از آب دفع کند. وجود یون های زیاد کلسیم و منیزیم و فسفات در آب موجب آلودگی زیست محیطی شده و همچنین مانع از کف کردن صابون و مواد شوینده می شود. سولفات آهن در کنار محصولات دیگری همچون سولفات آلومینیوم ، پلی آلومینیوم کلراید ، آهک هیدراته و سود مایع جزء مهم ترین مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعتی آب و فاضلاب است.

کارخانه نیکان تولید به عنوان تولید کننده سولفات آهن کشاورزی ، این محصول را با غلظت مناسب ، سطح pH مشخص ، آبگیری شده و بدون محتوای فلزات سنگین ارائه می نماید. آهن در گیاهان از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش اصلی را در تولید کلروفیل دارد. اگر گیاهان به مقدار مناسب آهن دسترسی نداشته باشند ، برگ ها شروع به زرد شدن کرده و کیفیت محصولات کشاورزی کاهش می یابد. به همین خاطر لازم است از یک کود آهن مناسب نظیر کود سولفات آهن کشاورزی برای درمان کلروز استفاده شود.

سولفات آهن یک مکمل آهن رایج در تهیه داروها است. قرص و شربت سولفات آهن برای درمان کم خونی ، بخصوص در دوران بارداری استفاده می شود. سولفات آهن خوراکی بهترین منبع تامین آهن برای بدن است و می توان کم خونی ناشی از فقر اهن را با آن درمان نمود.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *