فروش آهک هیدراته در تهران اصفهان قم مشهد کرمان قزوین کرج

پودر سنگ رنگی
پودر سنگ رنگی
2021-08-29
تولید سولفات آهن
کارخانه تولید کننده سولفات آهن نیکان تولید
2021-09-11

فروش آهک هیدراته در تهران اصفهان قم مشهد کرمان قزوین کرج

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
فروش آهک هیدراته

فروش آهک هیدراته در تهران اصفهان قم مشهد کرمان قزوین کرج

فروش آهک هیدراته ممتاز

فروش آهک هیدراته در تهران اصفهان قم مشهد کرمان قزوین و کرج توسط کارخانه آهک هیدراته نیکان تولید انجام می شود. انواع آهک هیدراته با کیفیت های متنوع به صورت کیسه ای و یا فله با استفاده از وانت ، کامیون و تریلی به کلیه شهر های کشور ارسال می شود. فروش آهک هیدراته مناسب برای استفاده در کشاورزی ، امور ساختمانی و راه سازی ، تصفیه آب و فاضلاب ، خنثی سازی اسید ، به صورت پودری و میکرونیزه عرضه می گردد.

فروش آهک هیدراته با فرمول شیمیایی هیدروکسید کلسیم باید به صورت پودری و با خلوص بالای ۹۰ درصد انجام شود تا برای استفاده در بخش های مختلف صنعتی و مشاغل گوناگون مناسب باشد. این محصول همچنین باید فاقد انواع ناخالصی ها و آهک های نامرغوب مثل پودر سنگ و لاشه باشد. بسته بندی آهک هیدراته در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی انجام می شود و به درخواست خریدار می توانیم بسته بندی های مختلف دیگری مانند کیسه جامبوبگ و یا پالت و شیرینگ را هم ارائه نماییم.

 

آهک هیدراته چیست و چه کاربردی دارد؟

آهک یکی از آشناترین و پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی است که از هزاران سال پیش تا بحال توسط انسان مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول به صورت گسترده ای در امور ساختمانی مثل تهیه ملات و شفته ریزی و یا تولید مصالح ساختمانی مثل سیمان و بلوک استفاده می شود. آهک هیدراته یا هیدروکسید کلسیم یکی از فراورده های سنگ آهک است که برای تولید آن ، این سنگ را با حرارت بسیار زیادی پخته ، و سپس با ترکیب آن با آب ، هیدراته می کنیم.

ویژگی های مطلوب آهک هیدراته این است که قیمت ارزانی دارد و به عنوان ماده اولیه در صنایع و مشاغل بسیار زیادی می توان از آن استفاده نمود. این ماده همچنین حالت قلیایی دارد و خاصیت ضدعفونی کنندگی آن بسیار پر کاربرد است. هر چه آهک هیدراته با کیفیت و خلوص بالاتری تولید شود ، کاربرد بیشتر و موثرتری در زمینه های مختلف مصرف دارد. فروش آهک نیکان تولید با کیفیت بسیار عالی انجام می شود که آن را به عنوان گزینه اول مصرف کنندگان این محصول در کل کشور تبدیل نموده است.

فروش آهک هیدراته به منظور مصرف آن در بخش های مختلف صنعتی مثل کشاورزی برای تنظیم پی اچ ، امور ساختمانی برای تهیه ملات و تولید مصالح ، تصفیه آب ، صنایع نفت و پتروشیمی به منظور حذف گاز های سمی ، صنعت ذوب آهن و فولاد سازی جهت تصفیه سنگ آهن و در پرورش دام و طیور برای ضدعفونی گاوداری و مرغداری صورت می گیرد. آهک هیدراته برای استفاده در مصارف مختلف باید ویژگی های شیمیایی و فیزیکی خاصی داشته باشد. برای مثال ، آهکی که جهت تهیه آب آهک برای موارد خوراکی مصرف می شود با آهک ساختمانی تفاوت زیادی دارد بنابراین جهت دریافت قیمت هر تن آهک هیدراته و یا فروش آهک هیدراته با بخش بازرگانی کارخانه تولید آهک هیدراته نیکان تولید تماس حاصل نمایید تا مناسب ترین آهک هیدراته را با ارزان ترین قیمت ممکن ، مستقیما از کارخانه تولیدی دریافت نمایید. محصولات ما عاری از ناخالصی های و مواد بی کیفیت بوده و در اسرع وقت به تمامی شهرهای کشور ارسال می شود.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *