وازلین
وازلین
2021-08-22
فروش آهک هیدراته
فروش آهک هیدراته در تهران اصفهان قم مشهد کرمان قزوین کرج
2021-09-05

پودر سنگ رنگی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
پودر سنگ رنگی

پودر خاک سنگ رنگی

فروش پودر سنگ رنگی

پودر سنگ رنگی مرغوب با کیفیت و قیمت مناسب به صورت کیسه ای و فله ای جهت ارسال به کلیه نقاط ایران توسط کارخانه سنگ کوبی نیکان تولید عرضه می گردد. خرید پودر سنگ رنگی و سفید به منظور کاربرد آن در فعالیت های هنری و صنایع ساختمانی نظیر نماسازی  ، تهیه موزاییک و سنگ فرش انجام می گیرد. مجموعه کانی کاو بزرگترین تولید کننده خاک سنگ رنگی و پودر سنگ سفید ، پودر سنگ قم ، پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ سوپر و معمولی برای مصرف در تمامی مشاغل است.

پودر سنگ رنگی اصفهان از مرغوبیت زیادی برخوردار است در حالی که نوعی خاک سنگ رنگی هم از کشور ترکیه وارد می شود که کیفیت مرغوبی دارد اما به دلیل قیمت گران ، برای مصرف در کارهای هنری مناسب است و برای صنایع ساختمانی گران می باشد. پودر سنگ رنگی تهران و قم هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار است اما محصولی کمیاب محسوب می شود زیرا تولید آن اندک است و معمولا از رگه های بدست آمده در معادن سنگ تولید می گردد.

تولید پودر خاک سنگ رنگی

برای تولید خاک سنگ رنگی باید از کانی های معدنی رنگی استفاده نماییم. بیشتر پودر سنگ مورد مصرف در صنایع ساختمانی ، ذوب آهن ، کشاورزی ، تولید مواد شیمیایی و … از کانی های کربناته مثل سنگ آهک که سفید رنگ هستند بدست می آید. سنگ های کربناته فراوان هستند و برای استفاده در صنایع مناسب می باشند. از طرفی قیمت آنها اندک است و هزینه های تولید را کاهش می دهد. اما خاک سنگ رنگی باید از سنگ های رنگی مثل اکسید های فلزی ، سنگ میکا ، سنگ مرمر ، مواد سیلیسی ، خاک اخرا و سنگ ملامیت تولید گردد. البته برخی تولید کنندگان از رنگ های شیمیایی برای رنگی کردن پودر سنگ استفاده می کنند که مسلما نتیجه مطلوبی ندارد.

بالا بودن قیمت پودر سنگ رنگی نسبت به خاک سنگ سفید به این علت است که مقدار این سنگ های رنگی در معادن اندک است و معمولا فقط به صورت رگه هایی در معادن سنگ کربنات کلسیم یافت می شوند بنابراین میزان تولید آنها ناچیز است. این محصول کاربرد ها و موارد مصرف متعددی در صنایع ساختمانی دارد از جمله در تولید بلوک ، آجر و سنگ فرش رنگی استفاده می شود و در رنگی کردن بتن هم کاربرد دارد.

تفاوت پودر سنگ سفید با خاک سنگ رنگی چیست

برای تولید پودر سنگ باید سنگ های استخراج شده از معادن را با استفاده از دستگاه کوبشی و آسیاب های خاصی به اندازه ذرات بسیاری ریز تبدیل کنیم. تفاوت این دو محصول در نوع سنگ هایی است که کوبیده و پودر می شود. بیشتر سنگ های کربناته مثل سنگ آهک ، کربنات کلسیم ، دولومیت ، کلسیت و … سفید رنگ هستند و به فراوانی در معادن وجود دارند. پودر بدست آمده از این سنگ ها هم مسلما سفید خواهد بود. اما در تولید خاک سنگ رنگی از سنگ های رنگی که معمولا اکسید های فلزی مثل اکسید آهن است استفاده می گردد. این سنگ ها پس از کوبیده شدن ، پودری به رنگ سنگ اولیه ایجاد می کنند. فروش پودر سنگ رنگی معمولا در رنگ های سبز ، قرمز ، صورتی ، زرد ، کرم و خاکستری انجام می شود.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *