کاربرد سود مایع, کاربرد سود سوزاور, کاربرد کاستیک سودا, مصارف سود مایع,
موارد مصرف سود مایع
2023-07-13
سولفات آهن, سولفا آهن در کشاورزی, کود سولفات آهن,
مزایای مصرف کود سولفات آهن به همراه کود حیوانی
2023-07-20

کارخانه پودر سنگ قم

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (14 رای, میانگین: 4,71 از 5)
Loading...
پودر سنگ قم, پودر سنگ قم, فروش پودر سنگ قم,

Qom stone powder

آشنایی با کارخانه پودر سنگ قم

کارخانه پودر سنگ قم با نام تجاری نیکان تولید در استان قم و نزدیک به بهترین معادن سنگ کشور واقع شده است. نیاز روز افزون صنایع گوناگون به پودر سنگ بخصوص صنایع ساختمانی سبب شده کارخانه پودر سنگ قم با افزایش توان تولید خود ، نقش ماثر تری در تامین بخشی از نیاز کشور به انواع ماده معدنی داشته باشد. کارخانه پودر خاک سنگ قم انواع مختلف پودر سنگ مصرفی در صنایع ساختمانی و راه سازی ، تصفیه آب و فاضلاب ، تولید رنگ و پلیمر و صنایع پتروشیمی و نفت را تولید می نماید.

کارخانه پودر سنگ قم بسیار عظیم بوده و در زمینی به مساحت زیاد ، با امکانات تولیدی و انبارداری فراوانی ایجاد گردیده است. به کارگیری نیروی تولید کارکشته ، ماشین آلات وارداتی پیشرفته و دسترسی به مرغوب ترین معادن سنگ کشور ، از جمله موارد موفقیت ما در بیش از دو دهه فعالیت مستمر بوده است. موقعیت محلی کارخانه تولید پودر سنگ قم در کشور بسیار مناسب است زیرا تقریبا در مرکز کشور تاسیس شده و در نتیجه ، ارسال محصول به کلیه شهر ها با هزینه پایین تری انجام می شود.

محصولات کارخانه پودر سنگ قم

در کارخانه پودر سنگ نیکان تولید ، علاوه بر کوبش انواع سنگ های موجود در این استان و تولید پودر سنگ آهک ، پودر سنگ کربنات کلسیم و انواع پودر سنگ سفید و رنگی ، همچنین برای رفع نیاز کلیه صنایع ، اقدام به تولید پودر سنگ جوشقان و پودر سنگ الیگودرز نیز می شود. پودر خاک سنگ های مختلف دارای مصارف گوناگون در صنایع هستند و بنابراین کارخانه پودر سنگ قم با تولید طیف وسیعی از انواع پودر سنگ ، همکاری گسترده ای با هموطنان گرامی در سطح کشور دارد.

دانه بندی پودر سنگ تولید شده در این مجموعه معمولا بین مش ۲۰۰ تا مش ۴۰۰ است و از نظر اندازه و ظاهر شبیه آرد می باشد. هر چه سایز پودر سنگ ریزتر باشد ، کارایی آن به دلیل افزایش سطح تماس ، افزایش می یابد. به همین دلیل این محصول در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی تا ۴۰ کیلوگرمی بسته بندی می شود تا در زمان حمل و نقل آن ، مشکلی ایجاد نشود. البته بنا به درخواست مصرف کنندگان گرامی ، امکان بسته بندی آن در کیسه های جامبوبگ نیز وجود دارد.

فروش پودر سنگ قم

پودر سنگ قم تولید شده در کارخانه نیکان تولید ، جزء ارزان ترین انواع پودر سنگ در کشور می باشد که البته هم زمان دارای مرغوبیت بسیار بالایی هم هست. البته همانگونه که قبلا ذکر شد ، ما امکان تولید پودر سنگ برای تمامی صنایع مربوطه را داریم و در نتیجه مصرف کنندگانی هم که تمایل به تهیه پودر سنگ با کیفیت را دارند ، ممتاز ترین انواع آن را دریافت خواهند نمود. ظرفیت تولید کارخانه سنگ کوبی نیکان تولید بسیار بالا بوده و ما قابلیت تولید و ارسال حجم بسیار بالایی از این محصول را جهت رفع نیاز صنایع گوناگون داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید پودر سنگ ، با تلفن های دفتر مرکزی تهران تماس حاصل نمایید.

دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *